Nog steeds Serignan

16 september 2017 - Sérignan Plage, Frankrijk

Bij onze gpl zoektocht van gisteren reden we langs  mooie wijngebieden, dat we blij waren ,dat we achter een landbouwtrekker sukkelden. Met natuurlijk een hele file achter ons. De weg was in twee rijbanen verdeeld door een dikke, vette streep. Dus inhalen verboden! Fijn. We kunnen dan alles in ons opnemen. Maar al met al reden we eigenlijk naar de P plaats van Carrefour. Er stonden al een 20 tal campers die hetzelfde idee hebben: Hier pitten. Dus deden wij dat ook. Mooie horizontale plek. ik schuif dus niet van het bed. Op de Tv zagen we hoe bar en boos het in Nl was. De verwachting voor deze streek is goed . Maar wel wind. Niet zo hard als de laatste week. Maar toch. De windparasol heb je dan wel nodig. Dit is een reuzeding . Je legt hem schuin op de grond en er zijn ook nog links en rechts zijflappen die als windschermpje dienen.

Het gpl verbruik van de Hymerinstallatie is goed. Tot dusver hebben we 8 liter (4 kg) verbruikt.. Kaatje is heel tevreden. De koelkast staat op de laagste stand en het water kookt veel sneller. De totale inhoud van de tank is 18 liter. Je kunt bij iedere benzinepomp Gpl tanken met onze installatie. Het vorig jaar kon het niet omdat we losse gasflessen hadden. Nu hebben we een vaste tank. Schijnt een of andere Eu voorschrift te zijn. Maar ja. We durven Portugal wel in te rijden.

Het weer verbetert hier wel. Dus wanneer we vertrekken weten we nog niet. Het mooie strand lokt wel. Alleen moet ik weer de hobbelweg nemen om er naar toe te gaan. Bovendien de P hier is gratuit en bij het strand moet je betalen , 8 piek.

maar zo net  hebben we al piekjes uitgegeven voor een zalmsalade en voor een ommelette nature met pommes.Dus het kan best op.

Dus mensen. Ik herhaal het nog maar. We denken dit fraaie oord te verlaten en richting Biaritz te rijden,

We hopen dat het iets wordt PSV tegen Feyenoord geloof ik. Ik meen zoiet ge te hebben via klikklik.nl. Omdat ze in de Carrefour vrije wifi hebben komen we hier vaak "boodschappen" doen. Grote en kleine. Doordenkertje.

Prettig weekend van ons beiden.

O ja Wanda bedankt voor het ophalen van de dinges en de bonus.