Het regent dus we gaan Kay

31 augustus 2017 - Eindhoven, Nederland

He,he,he

De depressies zijn in aantocht en de zomer in Nl is voorbij. Dus kunnen we gaan.

Floris hebben we geen gram dikker aan de Nuenenaren terug gegeven en Annai moet nu afkicken om het koekjes bedelen af te leren.

Maar het belangrijkste is dat we de diploma perikelen achter de rug hebben en de nestverlaters uitgezwaaid en weggebracht hebben. Van twee ervan hebben we de studiekotten kunnen bekijken en bewonderen. Het leek wel de bezichtiging van de koninklijke stallen. Zo netjes zag het eruit. Helaas hebben we van de tijdelijke Texascowboy geen indruk kunnen krijgen van zijn bunkhouse of condo. Ja een beetje slang komt weer naar boven , met dank aan wijlen Izaak. Het amerikaans krijgen we hier in ons eigen landje door de "keel" geduwd. Je moet maar naar de radio luisteren of naar de Tv kijken. In ieder gesprek, tafereel hoor je de taalverloedering. Ook dankzij de tweets van een president. Holland first! ( 50 procent nederlands ....).

De beslissing is genomen, niet dat er een nieuw kabinet gevormd is ... 4 partners .... gaat moeizaam. Maar met twee partners Oost en West gaat het ook minder goed.

We hebben de vraag  "Wanneer gaan jullie." zo vaak gehoord en schouder ophalend beantwoord omdat de eensgezindheid te wensen over laat .

Maar nu de vogels gevlogen zijn en de depressies aankomen gaan we toch vertrekken. Mijn voorstel was om de eerste stop in Panheel bij Maasbracht te aken werd rigoureus afgewezen. Het wordt Fumay aan de maas in zuid Belgie. Als ik het haal. We hebben afgesproken dat we om de beurt gaan rijden maar dat ikke iedere dag het stuur vast hou en gas geef en rem. De bijrijder heeft vacantie en bedient de Garmin route aangever. Ik moet niets van die knopjes dingen hebben. Kaatje heeft dunnere vingers Lenny ook trouwens. En koken kan K ook goed. De afwas doen we samen eentje zit op de bank tegen de rugklachten en ruimtegebrek.

Dus de laatste loodjes zijn nu aan de orde. Stofzuigen (ja,ja) en de scooter erop vastbinden. Afdekzeil moet nog even drogen. Daarom heb ik tijd om dit kletsverhaal te typen.

Ik wens jullie allemaal een droge periode en geen Texas of  Missisipi toestanden toe.

En Casper ,Bram, Kay,Daan, Sem, Esmee,Tim en Thomas een goed  begin van het school jaar .

Knuffels voor de hondjes Anai,Eefje en Floris