Einde van een Weekje Serignan en Aude

18 september 2017 - Sérignan Plage, Frankrijk

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Na een week met veel  zonneschijn en wind hebben de depressies deze streken ook bereikt. We gaan de grote parkeerplaats van de Carrefour verlaten. Het was lux geweest. Barretje met free wifi , cappucino en jus d'orange en friet, zalm salade , dagelijkse boodschappen zoals water en brood en echte wc ......En er tegen over benzinepomp, sanitaire zuil en Mac Donalds!,

Om de overwinning van PSV te vieren zijn we de M binnengestapt. Lekkere Lipton thee op deze regenachtige ochtend.

Gisteren heb ik jullie al een blog gestuurd. Maar door een of andere reden (dgiidioterie, chronisch) is het verkeerd gegaan. Alles wat fout kon gaan ging gisteren verkeerd. :

We stonden pas om 09.30 op. Lekker 23 gr in de camper. We waren van plan om naar het westen te rijden. Maar eerst moesten allerlei dingen gedaan worden. Atmmen met de machiene om de hoek. Die spuugde geld uit. Dus dat is OK. Sanitair onderhoud ging goed. Tot dat de waterslang voor schoon water losschoot , ik kletsnat was en iemand keihard begon te lachen!! O ja we hebben ook nog de wekelijkse was gedaan. 5 kg op 40 gr en drogen duurt ca 1 uur. Het droogde niet goed genoeg volgens de specialiste. Maar de zon scheen en in de camper was het 28 gr. Dus de camper werd omgedoopt tot droogvlakte. Om de tijd te doden zijn we voor het eerst de M ingegaan. Salade voor ..... Friet en dunne hamburger voor .... Gelukkig zat er geen Sesamzaad op het broodbolletje. Dus heb ik geen allergieaanval gehad. In die wachttijd heb ik die blog getypt "Alles ging verkeerd ...." Maar intussen las Kaatje dat DE WEDSTRIJD 's middags gespeeld wordt. Wat moet ik dan op de autoroute op de weg naar Toulouse? Dus de plannen zijn bijgesteld. We vertrekken morgen, want het was al half 5 's middags en de PSV supprter wil het zien ! De boordbatterijen zijn volledig opgeladen. Onze favoriete plek was nog vrij. Dus HS KR 500 weer in formatie gezet en de Oyster antenne gaat omhoog. Kregen we wielrennen op het scherm! Geen voetbal! Bovendien viel het beeld af en toe weg. In eerste instantie dachten we, dat het aan de HDMI kabel lag. Dit losgefrunnikt door Kaatje. Zij heeft er het geduld voor .... ikke niet. Kabel andersom ingestoken. Geen verbetering! Ik kreeg een helder moment. "Als ik de wagen nu 1 meter vooruit rij?" Ja hoor , we stonden een ietsie bietsie achter een grote lantaarnpaal . En als de wind de schotel een beetje laat wiebelen staat dat ding in de digitale schaduw van de paal. Dus ellende opgelost. We hebben geen andere kabel nodig. Of toch, voor reserve? We staan toch bij de Carrefour! Nee, we kopen niets! Vertrouwen op een A merk kabel. Al met al hebben we nog het nieuws over de koudegolf in Nl gezien. En een doelpunt in de eerste minuut!