We gaan nu echt
24 september 2016 - Eindhoven, Nederland
Het is stralend weer. Hoe lang nog? We hopen naar streken te gaan die waar dit weer altijd zo is. Maar het is afwachten. Maar waarom gaan we weg? Maar ja.
We zijn deels blij, dat Floris niet met ons meegaat. We blijven te lang weg. Lenny heeft haar knuffel tenminste bij zich en kan ze wandelen. We hebben gezien, dat Bram en Daan hem ook zullen missen. We zullen met ons beiden moeten lopen. Wie laat wie uit. Alleen op tijden die niet des Floris zijn.
Allemaal nog bedankt voor de bbq en sateh middag en avond. Het was heel gezellig gisterenavond bij Kay en Bonggo...
We hopen dat het morgen ook zo gezellig is met zijn allen. We nemen nog wel contact op. Sms, app of wat dan ook. Kan ik meteen de Alfa antenne uitproberen als we een vrij wifi punt hebben.
Nu de 534 is bepakt en geladen. Nu nog de laatste broodjes bij de Plus halen en dan kunnen we starten. We weten echt niet tot waar we zullen komen. Is ook niet belangrijk.
Plan was 12.00, nadat Manou gebeld heeft. Dat heeft ze al gedaan. Ralph stuur maar een foto van het nieuwe ding.

De kinderen hadden op zolder een Game hol gemaakt met chips en cola was het daar TOP.
Fijne reis en hopelijk hebben jullie lekker weer.