Achter het glas

8 oktober 2016 - Montalivet les Bains, Frankrijk

Nog prettig weekend. Ja, achter het glas is het 39 gr in de zon. Binnen is het 20,6 gr. Dit geeft de Auriol multifunctionele leugenaar voorin aan. Het ligt lekker op het dashboard te zonnen. We zijn weer net naar de markt gegaan en naar de Aldi. De wekelijkse inkopen gedaan of wat daarvoor moet door gaan. Drinkwater spul voor pasta en nasi goreng en kroepoek! Ja voor de nasi gebakken. Net de weersverwachting van deze omgeving bekeken en die van Aquitaine. As woensdag een dip naar 15 gr maar dan weer boven de 17. We denken morgen of uiterlijk maandag te partiren. Anders komen we nooit in het land van Ronaldo. Gisterenavond niet naar de witte Russen en de oranje/rode mannen/ mietjes (volgens Bob, foei!) gekeken, maar ze hebben gewonnen volgens de leugenaar Telegraaf. Gelukkig maar. En Justin Bieber is in NLl! Tjonge, jonge dat moet in de krant. Het lijkt Fabeltjesland wel. Hij logeerde bij Kluivert. Die Patrick toch. Zijn zoontje schijnt goed te schoppen tegen een bal dan. De appel en de boom staan er nog steeds voor. Mam is hiernaast een mailtje aan het typen m.b.t. Jeugdvoetbal perikelen, velden die onbetrouwbaar zijn en zo. Dus Daan!

Eigenlijk wachten we op een wasmachine die vrij is. Ja, de was moet ook gedaan worden. 5 euro per beurt van 7 kg. Drogen ook zo veel. Dus 5 euro. Maar ze zijn allemaal bezet. Geduld. Tijd zat. Anders doen we dat tijdens de etensuren van de fransozen. Mensen ik ga weer verder met Klikklik.nl. Ik denk Geen stijl of metro. Van de Privé wordt ik niet goed.